נחש מי משחק חשיבה zoom
נחש מי משחק חשיבה zoom
נחש מי משחק חשיבה zoom
נחש מי משחק חשיבה zoom
נחש מי משחק חשיבה
נחש מי משחק חשיבה
נחש מי משחק חשיבה
נחש מי משחק חשיבה
Full Screen

נחש מי משחק חשיבה

229

משחק חשיבה מפתח דמיון , מיומנויות למידה , שפה ותקשורת.

מתאים לשני משתתפים בגילאי 4 ומעלה.

המלאי אזל

שלח אימייל כאשר המלאי זמין

למה לקוחות קונים אצלנו?

  • קנייה מאובטחת ושירות לקוחות מקצועי
  • מוניטין וניסיון של מעל 20 שנה
  • שירות משלוחים לכל הארץ
מוצרים איכותיים
משלוח מהיר
תשלום מאובטח

יש לך חברים שאוהבים לשחק? שתפ/י

קניה בטוחה

נחש מי משחק חשיבה

נחש מי משחק חשיבה מפתח דמיון , מיומנויות למידה , שפה ותקשורת. מתאים לשני משתתפים בגילאי 4 ומעלה. מומלץ כמשחק התפתחותי לאנשי מקצוע ולכל המשפחה. מסייע בעיבוד נושא קיבוע אובייקט.

לפניכם 24 דמויות. המשתתף השני מסתיר אחת מהן. את הדמות הזו אתם צריכים לגלות. התחילו לשאול שאלות. לפי התשובות שתקבלו תוכלו לדעת איך הדמות נראית ותתחילו לפסול אפשרויות. אתם יכולים לשאול כמה שאלות שתרצו, אבל כדאי לחשוב היטב. לפעמים שאלה אחת טובה תעזור לכם לפסול כמה דמויות בבת אחת.

הראשון שמגלה את הדמות המסתורית – מנצח בסבב. בתום חמישה סבבים, מי שניצח יותר פעמים הוא המנצח במשחק. אחרי שתהיו שחקני “נחש מי?” מומחים, תוכלו לשחק עם 2 דמויות מסתוריות לכל משתתף. הראשון שמגלה את 2 הדמויות של היריב, הוא המנצח.

בקופסת נחש מי משחק חשיבה יש 2 לוחות משחק, גליון כרטיסים בצבעים אדום, כחול וצהוב, 2 סמני ניקוד, 48 מסגרות פלסטיק והוראות.

נחש מי משחק חשיבה הרכבת המשחק:

מניחים את לוחות המשחק האדום והכחול לפני המשתתפים, כל אחד בצבע שבחר.
מחברים את סמני הניקוד למסילה השמאלית בכל לוח ע״י לחיצת הסמן כלפי המסילה. ממקמים את הסמן בקצה השמאלי של המסילה, על הספרה 0.
מפרידים בזהירות את הכרטיסים מגיליון הכרטיסים. את הכרטיסים הצהובים הגדולים מניחים בצד. מוציאים את מסגרות הפלסטיק מהשקית. משחילים לתוכן בזהירות את הכרטיסים הכחולים והאדומים באופן הבא: מחזיקים את המסגרת ואת הכרטיסים, מתאימים את הכרטיס לתוך המסגרת ומשחילים בצד אחד מתחת לזיז A. עכשיו לוחצים על הצד הנגדי של הכרטיס שייתפס בזיז B. מחלקים את המסגרות המוכנות לשתי ערימות: כרטיסים כחולים וכרטיסים אדומים.

מניחים את לוח המשחק הכחול על משטח ישר ויציב, כשמסילת הניקוד קרובה אליכם. לוקחים מסגרת עם כרטיס כחול ומחברים אותה לאחת העמדות בלוח. עושים זאת כשפני הכרטיס פונים כלפי מטה וציר המסגרת נמצא מעל לשתי הבליטות. עכשיו לוחצים על שני צידי הציר עד ששומעים ׳קליק׳ )איור 3(. מחברים את כל המסגרות עם הכרטיסים הכחולים ובודקים שהן מחוברות היטב אל הלוח. מרכיבים את המסגרות עם הכרטיסים האדומים על הלוח האדום באותו אופן.

שימו לב. בכרטיסים האדומים והכחולים שבמסגרות ובכרטיסים הצהובים מופיעות אותן 24 דמויות. אין משמעות לסדר הכרטיסים בלוח, לכן אין צורך לסדר את שני הלוחות באופן זהה.

יושבים אחד מול השני, לאחר שכל משתתף בחר בלוח משחק. מטים את לוח המשחק כך שכל המסגרות יעמדו ומניחים בזהירות כשצד סמן הניקוד קרוב אליכם.
מערבבים את חבילת כרטיסי הדמות המסתורית הצהובים, כלמשתתף לוקח כרטיס מראש החבילה ומכניס אותו למסילה הימנית שבלוח המשחק, כך שפני הכרטיס מוסתרות מעיני המשתתף השני. זוהי הדמות המסתורית שלך ואותה על המשתתף השני לגלות! לפני שמשחקים בפעם הראשונה, כדאי לשים לב למאפיינים הדומים והשונים של הדמויות: זקנים ושפמים, צבעים, ישנם עוד מאפיינים, אותם תגלו תוך כדי משחק.

איך משחקים בנחש מי משחק חשיבה

המשתתף הצעיר ביותר מתחיל. בתהליך של שאלות ותשובות מנסים לגלות, כמה שיותר מהר מי היא הדמות המסתורית של המשתתף השני. כל משתתף שואל בתורו שאלה אחת בנוגע למראה הדמות המסתורית, שהתשובה עליה היא ״כן״ או ״לא״.

עד שלא יודעים בוודאות האם הדמות היא של אישה או של גבר כדאי לנסח את השאלות כך: “האם לדמות שלך יש…?” ולא “האם יש לו…?” או “האם יש לה…? זאת כדי למנוע בלבול.

לפני ששואלים שאלה, חשוב להתבונן היטב בדמויות שנשארו על לוח המשחק ובמאפיינים שלהן. זכרו, שאלה טובה יכולה לפסול מספר דמויות בבת אחת!
לדוגמא: אם תשאלו “האם לדמות שלך יש משקפיים?” תוכלו לפסול 4 דמויות בבת אחת אם התשובה היא “לא”, או להשאיר 4 דמויות אפשריות בלבד אם התשובה היא “כן”. נסו לזכור את השאלות ששאלתם כדי לא לשאול את אותה שאלה פעמיים ולבזבז תור.

אם אתם חושבים שהצלחתם לזהות את הדמות המסתורית של המשתתף השני הגיע הזמן ל״נחש מי?״ אבל שימו לב! אסור לכם ל״נחש מי?״ מיד לאחר ששאלתם שאלה. אתם צריכים לחכות לתור הבא שלכם. זהירות! אם ניחשתם לא נכון הפסדתם את הסיבוב. הסיבוב מסתיים כשאחד המשתתפים מנחש נכון מי היא הדמות המסתורית של המשתתף השני, או כשאחד המשתתפים מנחש וטועה.
מי שמנחש נכון, או שיריבו ניחש וטעה, מנצח בסיבוב! לפני שמתחילים סיבוב חדש מחזירים את שני הכרטיסים הצהובים לערימה ומערבבים אותה.

לאחר הניצחון בסיבוב, המנצח מזיז את הסמן מקום אחד ימינה, לכיוון הספרה 5. המשתתף שיש לו יותר ניחושים נכונים לאחר חמישה סיבובים הוא המנצח במשחק. משחקים נוספים לגיל הרך ולגנים

משקל 1 ק"ג
מספר משתתפים

2 משתתפים

מתאים לגילאים

הגיל הרך