אני איתך משחק לתקשורת בין אישית zoom
אני איתך משחק לתקשורת בין אישית zoom
אני איתך משחק לתקשורת בין אישית zoom
אני איתך משחק לתקשורת בין אישית
אני איתך משחק לתקשורת בין אישית
אני איתך משחק לתקשורת בין אישית
Full Screen

אני איתך משחק לתקשורת בין אישית

360

משחק שמלמד שלב אחר שלב, איך להאזין באופן שמביא מרגוע ללב,

איך לחבר את הלבבות על ידי הקשבה, ואיך לגרום להם לפעום בקצב אחיד.

למה לקוחות קונים אצלנו?

  • קנייה מאובטחת ושירות לקוחות מקצועי
  • מוניטין וניסיון של מעל 20 שנה
  • שירות משלוחים לכל הארץ
מוצרים איכותיים
משלוח מהיר
תשלום מאובטח

יש לך חברים שאוהבים לשחק? שתפ/י

קניה בטוחה

אני איתך משחק לתקשורת בין אישית

אני איתך משחק לתקשורת בין אישית הוא משחק קופסה מהעולם המקצועי של התקשורת הבין אישית. בניית אהבה דרך תקשורת, שיתוף, הקשבה וחוויה. במשחק כל תגובה מזכה בכוכבים. ניצחת? קבלת מתנה.

שאלתם את עצמכם מה זו הקשבה אמיתית?
האזנה פנימית – איך עושים את זה נכון?
איך מגיבים לשני באופן שיגרום לו לשתף שוב?

אני איתך הוא המשחק שמלמד שלב אחר שלב, איך להאזין באופן שמביא מרגוע ללב, איך לחבר את הלבבות על ידי הקשבה, ואיך לגרום להם לפעום בקצב אחיד.

הוראות למשחק אני איתך משחק לתקשורת בין אישית:

שיתוף ייחודי של שאיפות, תקוות וחלומות, תוך נתינת מקום לביטוי של האני האמיתי שלי. לשחק עם מישהו שהוא שם באמת בשבילי דרך למידה הדרגתית ומקצועית להקשבה שרוצה עוד. להקשיב באמת מתוך יכולת וחשיבות.

איך משחקים? קודם כל משתפים, ואז מקשיבים, מעניקים כרטיס משוב, סופרים כוכבים, מקבלים כרטיס מתנה ומתחברים!

מה כוללת ערכת אני איתך משחק לתקשורת בין אישית?

כרטיסי שיתוף, פנקס ללמידת הקשבה, כרטיסי משוב, כרטיסי מתנה, הדרכה למשתף ולמקשיב. המשחק אני איתך משחק לתקשורת בין אישית מתאים לגילאים 10-120.  מתאים מאד מאד למפגשי דייטים והכרוייות, גם לזוגות. משחק קליל, מהנה ויוצר מרחב אינטימי רגשי בקלות ובמהירות. משחקים נוספים לזוגות.

תקשורת בין אישית

תקשורת בין-אישית היא הדרך שבה שני אנשים או יותר משתפים ביניהם מידע או רעיונות. התקשורת מהווה אמצעי חשוב לביסוס קשר אותנטי וזורם בין אנשים, שהוא תנאי הכרחי ובסיסי לשיתוף פעולה משום שהוא מזמן אמצעים לפתרון בעיות ולהבעה של אכפתיות וקרבה. בהתאם לכך, התקשורת הבין-אישית משפיעה על יכולתו של האדם לקשור קשרים עם בני אדם אחרים בחברה.

התקשורת הבין-אישית כוללת גם את היכולת לתקשר במידה נכונה, באופן הנכון מול הסובבים כך שהתגובה תהיה נורמטיבית. קשיים בתקשורת בין-אישית נובעים מחוסר היכולת של היחיד להפעיל באופן אינטואיטיבי את הבעות פניו, קולו ותנועות הגוף שלו ביחס לקורה סביבו, זאת כאשר הוא לא מבין מהי הנורמה ומה פירוש המצב לו הוא שותף, ולכן תגובתו אינה נורמטיבית.

חשוב להבין, כי כיום לפי המחקר, התוכן המילולי הוא רק חלק מהסיפור. לדרך שבה הדברים נאמרים או נעשים ולסיבות שמאחורי הפעולה או האמירה, יש חשיבות לא פחותה. בכל פעם, שאנו בנוכחות עם אדם אחד או יותר, במרחב מסוים, בין אם פיזי בחדר, באוטובוס, בכיתה, במשרד, באולם, במגרש, ובין אם וירטואלי במשחק מחשב, בזום, בשיחת וידיאו וכו’, מתקיימת תקשורת. בין אם בצורה מודעת ובין אם לא.

משקל 1 ק"ג
שפה

מגדר

מתאים לכל מגדר